Hetast just nu!

23 juni, 2010

Isärplockad iPhone 4


Afrobladet fick paket adresserat från Apple idag. Innehållet var den nya iPhone 4 och ett kort brev där det stod att vi gärna fick testa den och skriva på bloggen om vad vi tycker om bygget och innehållet .

Så jag följde anvisningarna i brevet och helt enkelt skruvade isär den bit för bit för att titta vad den innehöll. Det här var resultatet. Så slutsatsen då? Jo ett robust bygge med massa fina delar. Sorry Apple, men vet inte om jag får ihop den igen, ni skulle väl inte ha tillbaka den?

Ska jag vara ärlig så försvann det lite delar, så kastade allting. Men skicka gärna en ny så jag kan få prova att ringa med den, spela spel, och leka med apps. Skulle ju förstås ha gjort det innan jag plockade isär den, men det är ju lätt att vara efterklok :)

Inga kommentarer: