Hetast just nu!

30 december, 2010

I think I get it


Jag tror jag har förstått det nu. Alltså att jag får en grill som premie om jag beställer en prenumeration. På 10 olika ställen är det en bild och text som förklarar att jag får en grill som en slags snabbhetspremie om jag väljer att gå med i prenumerationen av "De Bästa Recepten".

Fick hem ett kuvert med erbjudandet, men asså hur dryga kan man bli då det innehåller en massa olika blad om samma sak, och istället för det där klassiska "skrapa rutan och se vad du får" så hade dom gjort en presentkorg som man skulle öppna precis som luckan på en julkalender. Finns det någon vuxen människa som fortfarande tycker det är coolt eller roligt öppna en lucka för att se ens erbjudande? Bara undrar lixom...


Självklart skickade jag in erbjudandet direkt för att inte gå miste om den grymma grillen! Nu ska jag bara betala av den via en prenumeration på massa högblanka utskrifter på recept. Nä det är väl bättre köpa en iPad att ha i hyllan i köket och plocka fram när man ska laga mat, bara surfa in på Tastline exempelvis. Så kan man tydligen göra andra saker med surfplattan också. Dags att bli lite modern mormor och morfar, köp en iPad! :)

Inga kommentarer: